Gräslukt och en söt hund hihiihhiih

Tittut.
 
Kom precis hem från en promenad. Nu känns det faktiskt som vår men vågar inte säga för mycket haha. Det luktade gräs för alla håller på att fixa sina stora trädgårdar och träden blommar. Igår när jag var ute så mötte jag en kvinna med sin hund, de bor i något av de stora husen runtomkring. Hunden var jättesööööt och ville inte fortsätta gå förränns jag kom ikapp dem. Kom då på att jag inte riktigt klappat en hund på tre månader <3 så himla gosig och söt var den. Fick mig att sakna pirri mer. Iallafall, så mötte jag den idag igen :D SÖTIS. Kanske kan bli min nya kompis.
 
Igår var det också fint väder, började aldrig regna så jag var ute med bebisarna i stort sett hela dagen. Gick runt i trädgården osv. På kvällen tog vi med dem till en av pojkarnas lakross match. Kunde inte hålla så bra koll på matchen när bebisarna var med, menmen. 
När jag slutat träffade jag Mathilde för att som vanligt kolla lite One Tre Hill. Köpte små mini glassbyttor att mumsa på. Testade Edy's faktiskt, men måste säga att det var en god glass fast inte superduperfantastisk. Så nu har jag provat mint chocolate chip glassen Linn :D fast just den var "1/2 less fat" så kanske hade den varit bättre med mer fett i haha.
 
 
 
 
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Haha, ååh bra Alex! Nu blev jag ju sugen på den bara :( haha

2013-04-24 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0