Fishy fish

Igår gick jobbtiden snabbt. Åkte till djuraffären för att köpa en fisk till 6åringen och tog med bebisarna dit. Han döpte den till fishy fish, fint namn. själklart kunde han inte sköta sig helt under tiden vi var där. Han stoppade ner hela armen i ett av akvarierna (HAHAHAH). Tyckte så synd om fiskarna där i och mamman sa inget så tillslut fick jag säga till honom att sluta. Herrejesus tänkte jag då. Kan vara lite jobbigt att föräldrarna inte alltid vill säga till honom för att de tycker synd om honom, det är så jag tror det är iallafall. 
 
Åkte hem med fiskarna och sedan var det dags att åka iväg på månadens au pair meeting. Vi gick till en comedy club. Tänkte att åh nej nu kommer jag sitta där helt uttråkad och säkert inte fatta eller bara inte tycka det är kul (har ju lite konstig humor hehehehhe). Men det var faktiskt skitkul och vi skrattade nästan hela tiden.
 
Idag har det hänt andra grejer med, har nämligen tagit tag i "körkorts delen" på riktigt nu haha. Det är på tiden kanske... ;) Hade äntligen fixat alla dokument man behövde ha och gjorde det skriftliga testet imorse :) så nu har jag bara min 10 minuters uppkörning på onsdag. Spännande va???????
 
Imorgon ska vi åka några stycken till Cincinnati (en annan stad) för att besöka ett Ikea. Det var det närmsta härifrån, tar ca 2h att köra dit. Ska bli väldigt kul tycker jag med en liten roadtrip. Förutom Ikea får vi väl kolla runt om det finns något kul att se eller göra :) Men jag läääängtar tills vi ska äta där, vill ha brunsås <3 tror jag ska fråga om extra... 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0