En torsdag.

Halluu svenskar :)
Idag är det torsdag vilket betyder att imorgon är det fredag. Dagen efter det är lördag osv. Men tillbaka till torsdagen. Idag har jag varit på gymmet för ett body works plus abs pass. Hade egentligen en kort jobbdag från 2-6 meeen barnvakten var tvungen att åka hem tidigt för att ta ut sin hund. Var väldigt förstående såklart:) så jag jobbade från 11.30 istället. Hann ta ut bebisarna på en kort prommis innan det började regna. När de tog sin tuppis så pratade jag med fröken Johanna :D trevligt trevligt, alltid kul att höra hur läget är på McDonalds och i hennes liv :)

Ikväll (bara för att jag slutar tidigt) så ska alla andra såklart jobba sent:( men ska nog träffa Mathilde ett tag åtminstone. Gissar att vi köper något ätbart och kollar one tree hill. Helt ok för mig.

Det ska bli 'storm' inatt. Har ju glömt berätta att det var åska natten till tisdagen. Det åskade så högt att jag vaknade upp i källaren = höga smällar haha. Men lite mysigt är det allt!
Hoppas ni haft en bra dag.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0