En onsdag.

Idag, tre månader sedan jag kom hit, fixade jag mitt körkort ;) grymt va? Så nu väntar jag bara på att få hem det. Men ush så dyrt det var med körkort....21 dollar, ungefär 150 kronor kanske:( i Sverige kostar det ju bara 11000 eller något.

Men ja:D är ni stolta över mig? Jag hoppas det hihi.

Idag är det en vanlig jobbdag. Fast vi åkte en snabbis för att träffa min värdpappas föräldrar. De verkade väldigt trevliga:) de var tydligen 5 barn i hans familj också haha så nu har jag även träffat 2 av hans bröder, 2 kvar.
När vi kom hem lekte jag och bebisarna "gå genom hela huset in i alla rum". En lek de tycker mycket om:) tog 1,5 timmar och nu sitter jag här med min telefon som värsta nörden medans de tar en tuppis.

Min värdpappa fixade en bit pecanpaj till mig idag som tydligen ska vara jättegod. Passar ju bra när jag klarat mitt körkort tycker jag hihi (fast jag skulle ju ätit den under vilka omständigheter som helst såklart) så har lite beslutsångest om jag ska äta den nu eller ikväll eller imorgon :/ får se hur jag gör, uppdaterar er senare om mitt beslut! Hoppas ni kan hålla er.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Miccaela

åh så duktiiiii <3 (ps. det där med kakan var lite.. efterblivet?)

2013-04-18 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0