En hälsning till Miccaela Larsson

 
Hejhej. Hoppas du blir frisk snart:) 
Miccaela Caroline Larsson är min syster vilket betyder att vi har samma mamma och pappa. Vi är ganska olika, fast på ett sätt lika ibland (tycker jag iallafall). Tex. Är du den enda jag kan skämta med massa filmrepliker med HAHAHAHHAHH.  Vet inte om det är normalt, men så är det. 
 
Sitter just nu och tittar på Morgan och Ola-Conny och kommer kanske kissa på mig av skratt innan det är slut. "Mimmii!!!mimmi?!? mimmiiiiii???? Katten lyssnar på Mimmi!!!!" HAHAHA
 
Men Jaha.... Det var kul att prata lite med dig idag. Inte för att vi pratade om något speciellt, men det var la kul ändå. Blev glad efter det så jag hade en bra dag. Tack för det. 
 
Nu tänker jag berätta om ett minne jag har från när vi var små. Vi var hemma hos älskade mormor <3 och där började vi (såklart) busa hehe. Stängde in oss i sovrummet med telefonen och busringde kanske hmmmm.... 20 pers? " det var en gång en toa-boa och en toa-hoa"... Så började vår fina berättelse kommer jag ihåg, måste vara en av de konstigaste historierna någonsin MEN hade antagligen skrattat lika mycket (mer) idag eftersom jag har samma humor som en 5 åring :)
Efter ett tag började folk ringa tillbaka för de hade nummerpresentatör HAHAHAHAHAHHAH och sa att de skulle ringa polisen hahahha!!!!
Men här sitter jag, levande :) 
 
Måste koncentrera mig på tokarna i programmet nu hehe.... Hoppas vi kan göra en sån resa!
 
 
 
                       
Här smyger lille mamma sig in i bilden också hihi
 
 
 
 
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Ni är fina ni!!! :)

2013-04-17 @ 22:16:04
Postat av: Miccaela

hihihi så kul! <3<3<3

2013-04-18 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0