Amerikanskt

Tänkte berätte för er om lite amerikanska grejer, vissa grejer som.Kan gå mig på nerverna hehe
 
Först och främst, varför stänga kylskåpsdörren när man kan lämna den öppen medans man gör iordning sin macka eller liknande? Nä? Säg det. Här öppnar de kylskåpet tycker av någon anledning inte att man behöver stänga det direkt utan istället kan man låte det stå öppet ett tag så att kylan går ut och det tar mycket mer energi :D smart va? Det blir ju jobbigt kanske om man först tar ut mjölkpaketet, stänger, fixar med sin flingor och häller upp mjölken för att sedan öppna kylskåpet igen. 
 
Nummer två. Det är helt okej att sätta på kranen (gärna så mycket som det går också, plus varmt) börja diska lite, komma på att man måste hämta en tallrik på bordet i andra rummet och går dit (sakta) med kranen sprutandes.... Vet inte om det är jag men jag dööööör så irriterande haha. Fast iofs så är jag kanske extrem hemma och van vid att alltid släcka lampor osv haha men detta är så galet. Ibland när jag irriterar mig för mycket så går jag och stänger av kranen istället för det är så sjukt störigt att bara höra den stå på när ingen är där hehe.
 
De använder även papperstallrikar. Vet inte om det bara är min värdfamilj eller om det är vanligt. Det är ju så mycket enklare när man bara kan slänga det när man är klar ;) Kan förstå att det är bra med barnen så att tallrikarna inte går sönder, men de har vanliga fula plasttallrikar också som de kan använda men nej, engångstallrikar ska det vara...
 
Nähä nu är det dags för jobb.
 
Fick nyss en låt i mitt huvud av någon anledning...
hej kanin, hehehej kanin.........
uriiiin, duuutututuu, verkligen gott....
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Hade glömt den
 
Hejdå nu ska ni slippa mina konstigheter för ett litet tag.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0