Äckligt te:(

Skulle göra mig en kopp te för det har varit så kallt idag. Tog samma sort som jag brukar här i huset, det enda svarta te't de har... Vill ju spara på mina påsar hihi. Men idag smakade det blööö:(

Imorse åkte jag och Mathilde till marshall för lite morgon shopping. Det är en stor affär som jag skulle kalla en slags outlet. Köpte en fiiin klänning och en fiiiiiiiiiin väska. Nöjd och glad :D bilder ser ni nedan.

Idag har jag inte kunnat ta it bebisarna för det är så kallt. Konstigt väder? Japp!

Planen ikväll är att vi ska gå till en "klubb/bar" där man kan vara under 21. Ska bli spännande att se hur det är. Tyvärr jobbar jag till 9 så kommer nog vara lite seg:/ meeeen kul att göra något! Ni har säkert haft fredagsmys och sånt kuligt. Vill också ha fredagsmyyyys med flygande jakob, pepsi Max och gårds chips <3 <3 Det hade varit något...


Ge mig lite kärlek
Postat av: Anonym

snyggt!!

2013-04-21 @ 09:14:12
Postat av: Ola Larsson

Mmmm det var smarrigt! Men det blev Moussaka... Inte så dumt heller. Och lite chips såklart :)

2013-04-21 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0