Sladd från heaven

Jag köpte ju en sladd så att man ska kunna lägga in bilderna från kameran direkt i ipaden. Lyckades såklart köpa fel.. Men nu har jag bytat till den rätta!!:D så var så kul att lägga in bilder idag hihi. Kollade igenom USA bilder❤️ 

Jag har ont i halsen. Fick hostattack inatt i säkert 30minuter.. Så byggde upp med kuddar som vanligt så jag kunde halv-sitta. Väldigt jobbigt:(  annars mår jag faktiskt bra!
Var med lillan i parken idag. Det har börjat komma en liten "Coffee Car" dit typ. Så man kan köpa kaffe hihi. Har inte haft någon aptit på mornarna nu med mitt halsont.. Men när jag såg bilen så kände jag att jag ville dricka kaffe för första gången på 3 dagar typ. Så köpte en, och det var SÅ GOTT! På riktigt så tycker jag det är jättesvårt att hitta bra kaffe i detta landet.. Värre än USA t.om, det kan man inte tro.



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0