PAUS

Har en liten paus medans lillan sover. 
Mycket jobb denna veckan förstår ni. Bara i tisdags som jag slutat tidigt som vanligt. Men de andra dagarna, 8-19 typ. Så man blir naaaaanig. 

Igår hade vi väldigt kul iaf. Så det är ju inget helvete att jobba vilket är väldigt skönt haha. Började morgonen med att gå till "stay and play" som vanligt. Sen gick vi hem, åt, åkte till en fin lekpark i kensington gardens och sen hämtade vi upp Lill-killen i skolan:) då var det dags för playdate! Har aldrig tagit med båda på playdate själv förut. Men vi hade kul! Mötte upp en annan nanny (ca 40 år från phillipinerna) och de två barnen hon tar hand om. Asså barnen är kompisar så dem brukar leka haha. Så vi var på en annan lekplats och gick sedan hem till dem så barnen kunde äta. Tiden gick ganska fort igår trots att dagen var så lång. Min värdmamma hade beställt taxi åt oss sen när vi skulle hem, skönt att slippa bussen faktiskt.

Så det var inte konstigt att jag inte orkade gå till gymmet igår när jag slutat. Lär inte göra det idag heller tyvärr. 
Ska nog ta med lillan och handla sen innan pöjken kommer hem från skolan med den andra nannyn som hjälper till på torsdagar.

HEJHEJ 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0