Ibland är man bara lycklig

Det är jag just nu!
Största anledningen är nog att det var så otroligt skönt väder igår. Sol hela dagen och VARMT typ. Har haft en superbra helg helt enkelt.

Fredagen gick åt till att vandra runt i London. Då menar jag verkligen runt i London haha. Började med att möta upp Elsa och en tjej som heter Emma på museum of London. Var ett ganska fint museum egentligen, men min tråkiga hjärna intresserade sig inte så mycket. Efter det gick vi, i flera timmar. Var soligt då men blåste lite kallt bara. 
På kvällen möttes vi upp igen för att äta på en italiensk resturang vilket uppenbarligen var väldigt tasty!

Lördagen var dagen med stort D, eller det lät larvigt, dagen med stor sol menar jag 😁 var sådär så att när jag vaknade och såg solen skina i fönstret så typ hoppade jag upp ur sängen och bara "omg this is gonna be the best day eveeeeer"! Så gick (en underbar promenad) till Kensington för att möta Lovisa och hennes kompis Lina. Vi köpte lite smått och gott och tog med oss det till Hyde park. 
Lina och Lovisa och lite mat hehe

Där var fler än vi som haft samma idé, så uppenbart att det faktiskt var "the best day ever" ;) inte bara jag som tyckte det.

Efter några timmar så gick jag (en underbar promenad tillbaka) till gymmet faktiskt. Hade äntligen lyckats boka in en pt-tid. Var jäkligt gött att träna lite. Har träningsverk idag så han gjorde ett bra jobb. Fast tror tyvärr fortfarande inte att jag vågar gå dit och kötta själv 😭 får tvinga mig själv! Vilken mes jag är, såhär kan vi inte ha det!

På kvällen jobbade jag lite och sen blev det utgång i Shoreditch! Och kul var det, såklart!

Söndag, sista dagen på denna underbara helg. Jag och Lovisa har gått runt lite i Covent garden och sedan Brick lane. Bara haft det allmänt trevligt!
Och ikväll ska jag på sushi buffé.. Behöver jag säga att jag är excited? För det är jag😍 

Hoppas, mina kära läsare, att ni också haft en UNDERBAR helg! Annars ber jag om ursäkt för allt detta tjat och antal gånger jag använt ordet "underbar" i detta inlägg.



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0