För jag sa HEJ, Sofia

I helgen fick jag äntligen besök!!!!!!! Det var nämligen en liten Sofia som kom till mig 😁 hade en superhelg!
Fick sluta tidigt på torsdagen så vi fick typ hela den dagen att umgås också. Så då åkte vi in till stan och shoppade loss och sen åt vi mumsiga hamburgare.

Fredagen började med Camden, finally! Där var ju väldigt mysigt. Blev inte besviken kan man säga. Köpte ett par solglasögon och sånna där tatueringar i typ guld och svart.. 
Och det viktigaste : crépes och nypressad apelsinjuice 😍

Vi gick från Camden till kings cross station bara för att fota oss med Harry Potter vagnen 😂 det var det väl värt.. Synd bara att Sofia blev lite sur på mig för att jag ville ha slytherin halsduken och Voldemorts trollstav.. Som tur var så blev vi sams snabbt igen :)

Eeeehm sen var vi ute på fredagen och hade SKITKUL tyckte jag, och Sofia med, men kan ju inte tala för henne till 100% här lixom.  
Vi nöjde oss inte med en marknad (camden) så drog till notting hill på lördagen sen. 

Var så himla trevligt att inte vara ensam. Då menar jag att ha sällskap när man gick till tuben eller handlade, och slippa åka hem helt ensam på natten efter man vart ute (inte för att det är några problem). Så blir lite tråkigt nu igen när hon lämnat mig :(
Plus att Lovisa åker hem till Sverige imorgon.. Och hon var ju den som bodde hyyyyfsat nära mig haha. Så det var ju typiskt..

Har förövrigt nästan shoppat mer denna helgen än vad jag gjort under hela min tid här.. Kändes så iallafall. Köpte ett par byxor, två skor, örhängen, en klänning, tre toppar, solbrillor... Hhm

Och jag har fortfarande ont i halsen., Kul. Not.

Såhär känner jag när jag tänker på att jag inte kunnat träna på två veckor pga min hals.
Hejdå.

Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

ÅHH KUL MED EN UPPDATERING!
tack för en så mysig helg, saknar dig med <3 <3 <3

Svar: Just for you <3
alexandramemories.blogg.se

2015-03-31 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0