Båt är kul

Tjaena!

Min helg började med science museum och slutade med en efterlängtad filmkväll.
I fredags så ville jag och Elsa bli lite smartare, därför gick vi till science museum. Jag hoppades verkligen att jag skulle lära mig något. Så trög man blir när man inte pluggar, iallafall jag! Något lärde jag mig nog på museet, kommer bara inte ihåg just nu:) men det var ändå ett bra museum! Mycket roligare att gå runt där än på brittish museum lixom.
Fredagen innehöll även en jäkligt god hamburgare och lite party på kvällen! Började känna lite halsont, men skit i det tänkte jag. Dock så var det inte värre på lördagen😁 
Däremot så var jag trött som aldrig före i lördags. När jag väl tagit mig upp ch gjort mig iordning för att åka och shoppa så trodde jag seriöst att jag skulle somna på tuben.. Men jag höll mig vaken. Åkte till det andra westfield shoppingcentret som är i östra London:) hann dock inte gå runt så mycket för det var fullt med folk. Verkligen FULLT. Men köpte en topp! Sen hem igen och ut igen!

För en gångs skull hade vi planerat en riktig "utflykt" på söndagen. Vi åkte båt på Themsen till Greenwich. 
Hoppade på vi Big Ben<3
Tog typ en timma att åka. Synd bara att det var så grått denna dagen. Men det var kul ändå (förutom att jag var trött och frös).
När vi kom fram så gick vi upp till en superbra utsiktsplats i parken där man kunde se över hela London. 

Där uppe var också någon speciell klocka. Fattar fortfarande inte riktigt, men det är ju tydligen i Greenwich som tiden är? Asså den riktiga klockan som har den exakt riktiga tiden.. Något sånt. Trevligt.
Oooooch kvällen avslutades med gottigott snacks, Lovisa och the OC😍 




Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0