Sunshine

Idag har varit en bra dag!
Största anledningen är nog för att det varit soligt. Såååå underbart hihi.

Dock väcktes jag av högljudda barn ca klockan 4.30 inatt när värdfamiljen skulle iväg. Asså seriöst, dem säger aldrig till pojken att dämpa sig. Grannarna måste också vaknat haha. Blöö. Så tog det jättelång tid tills jag kunde somna om 😭 men somnade tillslut, gick upp ganska tidigt igen för att ta ut Spacey och sen möta upp Lovisa för en promenad i Hyde park. Igen, BLIR SÅ LYCKLIG AV SOLEN <3 var så himla skönt. Gick ganska länge, drack kaffe och sen gick jag hem också bara för det var såååå nice haha. Så har gått väldigt mycket idag!


Lite senare så gav jag mig iväg ännu en gång för att möta upp Rahel. Började med sushi lunch och gick sedan till Brick lane. Fast vet inte om vi gick helt rätt, där var inte så mycket.. 


Fast lite fin street art fanns där allt!
Dock ska man egentligen dit en söndag för det är då dem har sin marknad :) men det var trevligt iaf! Hade min fluff kappa istället för fetto dunjackan :D yaaahay. Fast det ska regna imorgon...

Nu är jag iaf på tunnelbanan påväg hem. Så bra man kan använda denna tiden till att skriva sitt inlägg, sen posta det när man är framme ;) så effektiv. 

Ikväll blir det lite gym och sen ska jag iväg till svenska kyrkan igen, denna gången för att äta en semla. Jag gillar inte ens semlor så mycket.. Men kul att träffa lite folk och att äta en vetebulle hehe.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0