Oj var det så längesen?

Oopsie, glömde visst blogga lite hehe.
Har haft fullt upp, så det är väl bra antar jag :D

Har tagit väl hand om Spacey! Varit på outlet och köpt träningsskor, haft taco-kväll, tränat/joggat (YAY), varit ute, handlat på primark, ännu mer filmkväll ooooch bara slappat😊 
Så det har varit ett par riktigt bra dagar! 

Igår iaf så var jag med Lovisa på kvällen. Så vi köpte med oss lyxburgare hem hit och hade filmkväll, sen imorse gjorde vi värsta dunder frullen med kaffe, fruktsallad, pannkakor, knäckebröd och yoghurt (som vi för övrigt inte orkade äta). Så HIMLA gott!!!


Nu resten av dagen så har jag varit ute med Spacey såklart hihi. Sen var jag tvungen att handla lite och städa typ. Mitt rum blir så nedbombat med kläder som jag bara slänger på golvet hit och dit :( så dum jag är.

Är skönt på helgerna tycker jag att bara chilla. Fast man vill ju göra och upptäcka saker också såklart haha men ibland behöver man en paus, typ som nu:) 
Ikväll kommer värdfamiljen tillbaka. Det var kul så länge det varade haha, nä men det ska bli trevligt att få hem dem igen;) men har haft det tyst och skönt dessa dagarna iaf kan jag tala om!!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Oslo. Woooooho vad kul!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0