Man blir ju less

Nu när det precis börjat bli varmare och vara soligt så blir det såklart kallt igen:( eller så är det bara jag som är frusen? Hehe. Är säkert bättre imorgon.

Just nu sover tjejen. Jag sitter på en stol och har en hund som går och stryker sig mot mitt ben.., ibland undrar jag om Spacey är en katt. För han kan göra kattiga saker. Tex. Komma och stryka sig mot en när han vill gosa. 

Idag var vi på ett av lekställena, där var sååå kallt. Så det är väl antagligen därför jag fryser nu. De har två rum och sen en utegård eller vad man ska säga, så dörren står ju öppen hela tiden. Brrrrrr.

Måndag och tisdag jobbade jag på som vanligt. Måndagar är alltid min längsta dag, kan vara jobbigt, men då får man tänka att man jobbar mycket mindre resten av dagarna så överlever man:) 

När jag inte jobbat så har jag varit på gymmet. Fick ett mail också att jag tydligen har en gratis pt timme eller vad man ska säga. Så ska nog använda min personliga tränare nästa vecka då hehe. Hoppas man kan få några användbara tips 👍

Idag gott folk, så hade jag tänkt gå till frisören efter jobbet... VILL INTE men jag måste verkligen. Ååååå orkar inte tänka på det. Så nu skriver vi inte mer om det. 

Är hungrig just nu, men väntar nog tills lillan vaknat.. Frågan är vad man ska äta. Soppa? Bagel? Yoghurt? Hmmmmmm, vilken kluris.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0