Dumma dig

Så tänkte jag igår när jag var hos frisören. Blir ni förvånade?
 
Kan börja med att berätta att hela gårdagen inte var super. Lillan var sjuk och hade feber, och jag skulle jobba lång dag. Så vi kunde inte gå till lekstället, fick vara hemma hela tiden :( sen typ klockan 4 så blev hon sämre och medicinen hjälpte inte, så hon var så ledsen och trött. Stackar liten sötis. Och samtidigt skulle jag försöka underhålla pojken som alltid behöver uppmärksamhet. Det tog ett tag tills jag fick honom att förstå att han var tvungen att vara lite lugn för att hon var sjuk. Mamman kunde iaf komma hem lite tidigare från jobbet så det var skönt. Men medans hon var påväg hem så kräktes lillan också, såklart, på min axel.... Nice. Men det var antagligen bara för att hon nyss ätit och sen grät jättemycket så hon knappt andades hehe. Så tur det inte var maginfluensa eller något sånt, då hade jag D  Ö T T. 
 
När jag fick sluta så hade jag LOVAT mig själv att gå till frisören. Så jag gick dit och fick vänta 1h på min tur -.-  kan ni tänka er att sitta och tänka i en hel timme "JAGVILLINTEJAGVILLINTEJAGVILLINTEEEE". Det fick jag göra. Sen blev det min tur och tyckte hon verkade ganska snäll. Sa till henne " I'm VERY sensitive". Hon bara, "what?". Så fick förklara och typ dra i mitt hår så hon förstod.
Hon tvättade mitt hår och jag fick sätta mig. Kändes ganska bra och när hon började så tänkte jag att jag nog inte är så håröm längre :) så det är iallafall positivt. Men! Mitt hår blev jättetovigt, måste varit dåligt balsam osv, så fick kolla bort för jag klarade inte av att se när hon stod med sin lilla sketna kam i mitt rufs. Tänkte hela tiden massa onda tankar. Dumma frisör, är du trög eller, hört talas om spray balsam, nä nu vill jag gå... Så gick tankarna runt i mitt huvud.
Tillslut var hon färdig med hela håret. Varje gång blir jag irriterad och tycker det är för kort efter jag klippt mig haha, men sen inser jag att det var så mycket jag sa att dem skulle klippa... Så är det när det är slitet. Får bara vänja mig:( 
Nu tänker jag inte klippa mig på ett bra tag som vanligt! Yay. Men på riktigt så är jag nog inte så håröm längre :D nu är problemet bara den dumme frisör skräcken eller fobin eller vad det är. Kanske bör gå till en psykolog? Hehe
 
Nu blev jag trött i fingrarna. Vi hörs!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0