ASSÅ JAG DAMPAR

Nu är hungriga Alexandra i farten. Eller jag är ju inte hungrig just nu för jag har ätit nyss.  Men om ni inte orkar höra på klagomål så bör ni sluta läsa NU. 

Här har jag gått och planerat hela eftermiddagen vad jag ska äta till middag (food obsessed yes). Jobbade sent, eller aa till 19, så tänkte äta efter det så jag slapp äta med barnen. Då när pappan kommer hem så stannar jag lite extra med barnen och kollar film så han kan få göra sig iordning osv. NÄR JAG VÄL SKA ÄTA SÅ ÄR AAAALLLL KYCKLING BORTA 😭😭😭 blev så ledsen och förbannad haha. Jag skulle äta kyckling med sallad, broccoli och hummus (hehe)... Kul rätt utan kyckling. Jättekul.
Jaja, det har hänt flera gånger att maten man tänkt äta försvinner, så får väl börja äta snabbare eller typ gömma maten istället :)

Hade en bra helg iallafall. Blir så dumt när jag inte bloggar regelbundet för jag glömmer vad jag gjort.. Men i fredags träffade jag Malin och Elsa för mat och shopping. Sen jobbade jag faktiskt på kvällen för föräldrarna skulle på musikal:) men det var chill, kollade bara på monsters inc Innan barnen skulle sova.
Lördagen shoppade jag lite till hehe inne i stan då. Sen gick vi ut på kvällen, samma ställa som förra veckan. Men denna gången var det roligare tyckte jag :D plus att jag fick med mig mobilen hem, score!
Söndagen så mötta jag upp en tjej som jag träffade när jag var på den där träffen i svenska kyrkan. Har jag ens berättat det? :S iaf så har svenska kyrkan träffar varje onsdag, ung i London kallas det. Så dit kan man gå och träffa folk vilket jag gjorde förra veckan. Och nej det är absolut inget kyrko snack, då kunde ni ju lista ut att jag inte skulle tagit mig dit hehe. 
Alltså, igår, söndagen hehe, så mötte jag Ellen och gick runt lite. Ät en asgod falafel tallrik, tog lite kort osv. 


Sen hamnade vi vid London dungeons som är lite som ett spökhus man får gå in i på en tur typ. Så berättar dem om Londons historia med jack the ripper osv. Läskigt, men kul hade vi haha.

Nu orkar jag inte skriva mer.. Så det får bli en annan gång hehe! Hoppas ni hade en bra helg 😁

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0