Alltså förlåt

Men har verkligen inte orkat blogga de senaste dagarna!
I måndags jobbade jag till 19. 
I tisdags däremot så fick jag sluta väldigt tidigt, typ 13 eller vad det var:) så då åkte jag och Lovisa till Ikea 😁 är ju alltid trevligt med en liten utflykt. Köpte några grejer iallafall, typ en speciell galge, en spegel, en "hylla" man hänger i sin garderob och..... Hmm något mer var det. Aja. Sen så åt vi köttbullar också såklart! Det var mums.

Sen både igår och idag så har min värdmamma varit i Berlin med jobbet så jag har långa jobbdagar. Från 8 till ca 19 på kvällen.. Men igår kom pappan hem typ kvart över... Då är man trött kan jag ju säga. Har därför inte blivit något gymmande alls denna veckan. Skäms!! Men min värdmammas mamma är och hälsar på:) så söt och snäll! Får lite hjälp av henne åtminstone, så nu fick jag en liten paus så att hon kan leka lite själv med lillan. Pojken är inte hemma från skolan än.
Nu när jag fått en paus så har jag insett att det typ kommer ta max fem minuter för mig att packa ikväll inför Oslo haha. Så tror nästan jag ska gå till gymmet då och bara gå lite på löpbandet, så får jag ju lite motion iallafall..

Imorgon måste jag gå upp typ.... Klockan 5😩 om inte tidigare. Blöööö! Hoppas jag kommer med flyget och att inget krånglar!

JUSDET! En annan kul grej! I måndags eller vad det var, så bokade jag och fyra andra tjejer biljetter till Wireless!!!!😁 är en festival typ! Så ska se bla. Drake, David Guetta, Nicki Minaj, Labrinth, Major lazer, Jessie J och Clean Bandit. Sen massa andra också såklart;) dock köpte vi bara biljetter för fredagen och söndagen! Lördagen hade ingen som lockade mig direkt. Avicii skulle dit då. Gör det mig till en svensk svikare att inte bry mig? 
Det ska iaf bli sjuuuuuuukt kul :D

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ebba

Ha det så bra i Oslo sötalex :D

2015-02-26 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0